27.2.07

The Black Dog - Spanners

Oh oh oh.. wat hebben veel albums, artiesten, dj's, liveoptredens en djsets het geprobeerd maar niets heeft geholpen bij me. Het allerbeste album allertijden is voor mij toch nog echt Black Dog's 'Spanners'. Al 12 jaar luister ik dit album en ook vanavond, de 10.000ste keer verveelde niet.

Ok, smaak is natuurlijk verder geheel persoonlijk hoor, maar ik ben toch echt wel van bescheiden mening dat elk zichzelf enigzins respecterende electronische muziekfan dit album moet kennen of op z' minst in huis moet hebben. Nou.. en die gedachte heb ik vanavond vastgehouden, m'n cdeetje uit de kast getrokken en voor uw aller plezier naar de internetten hooggeladen.. En dan ben ik weer benieuwd wat de reacties zijn van luisteraars die nog niet bekend waren met dit album.

Ohja.. bij Autre Grooves staat trouwens ook nog het album 'Bytes' op je te wachten en in een eigen post van vorig jaar vind je nog twee prachtige Black Dog mixes...

Download
The Black Dog - Spanners
(103mb - .zip - tracklist @ comments)