19.2.07

Minimaldublectrostep

Helaas weet ik alleen dat er ene Kris Gale uit New York schuil gaat achter de naam 'Rekall'. Sinds ik vorige week z'n site en z'n djsets heb ontdekt, heb ik z'n sets allemaal binnengesleurd en van voor naar achter met veel plezier beluisterd.

Ik denk dat ik het zo goed vind omdat Rekall er een ware kunst van heeft gemaakt om verschillende stijlen goed met elkaar te mixen. Check zomaar eens een tracklist op z'n site; hij combineert eigen werk met Autechre, Loefah, Vex'd, Booka Shade en Plastikman in een reeks goede eclectische mixen.

Luister (of download met rechtermuisklik)
_ rekall / "jitter"
_ rekall / "schemata"
_ rekall / "parallax"
_ rekall / "stepcross"

Mocht je meer Rekall willen horen, de sets van 2005 en 2004 'en snippets van z'n eigen werk kan je ook op z'n homepage vinden en dan ga ik nu vast op zoek naar z'n nieuwste album (met dat eigen werk): Actual02...